بی تـــــــــــــــــــو

.¸¸.•*¨`•»˙·٠•●♥ دلخون♥●•٠.¸¸.•*¨`•»

یه وقتایی دلت میسوزه یه وقتایی دلت میشکنه یه وقتایی دلت میگیره اما خدا نکنه سه تاش با هم اتفاق بیفته !

بی تـــــــــــــــــــو

 بی تـــــــــــــــــــو هیچ نمیخواهم....

نه آسمان!
نه زمین!
نه باران!
نه خیس شدن!
نه تازگی!
نه طراوت....
گرمای دستانت را به من بده،همه چیز را از من بگیر!!!


 


نظرات شما عزیزان:

شبنم و عرفان...عشق پاک ما
ساعت10:48---25 بهمن 1393
ﭼﺮﺍ ﭼﻬﺎﺭﺩﻫﻢ ﻓﻮﺭﯾﻪ ﺭﺍ ﺭﻭﺯ ﻭﻟﻨﺘﺎﻳﻦ ﻣﻲ ﻧﺎﻣﻨﺪ ؟
.
ﺯﻣﺎﻧﻴﮑﻪ ﺍُﮐﺎﻟﻴﺪﻳﻮﺱ ﺩﻭﻡ ﭘﺎﺩﺷﺎﻩ ﻳﻮﻧﺎﻥ ﻓﻬﻤﻴﺪ ﻗﺪﺭﺕ
ﻣﺮﺩﻫﺎﻱ ﻣﺠﺮﺩ ﺑﻴﺶ ﺍﺯ ﻣﺮﺩ ﻫﺎﻱ ﻣﺘﺄﻫﻞ ﺍﺳﺖ , ﺍﺯﺩﻭﺍﺝ ﺭﺍ
ممنوع ﺍﻋﻼﻡ ﮐﺮﺩ.
ﻭﻟﻨﺘﺎﻳﻦ ﺷﺨﺺ ﺟﻮﺍﻧﻲ ﺑﻮﺩ ﮐﻪ ﺩﺧﺘﺮ ﻭ ﭘﺴﺮ ﻫﺎﻳﻲ ﮐﻪ
ﻳﮑﺪﻳﮕﺮ ﺭﺍ ﺩﻭﺳﺖ ﺩﺍﺷﺘﻦ ﺩﺭ ﻏﺎﺭﻱ ﻣﺨﻔﻴﺎﻧﻪ ﺑﻪ ﻋﻘﺪ ﻫﻢ
ﺩﺭ ﻣﻲ ﺍﻭﺭﺩ ..
ﺗﺎ ﺍﻳﻨﮑﻪ ﭘﺎﺩﺷﺎﻩ ﻳﻮﻧﺎﻥ ﺍﺯ ﺍﻳﻦ ﻗﻀﻴﻪ ﺑﺎﺧﺒﺮ ﺷﺪ ﻭ ﺍﻭ ﺭﺍ ﺑﻪ
ﺯﻧﺪﺍﻥ ﺍﻧﺪﺍﺧﺖ. ﻭﻟﻨﺘﺎﻳﻦ ﺩﺭ ﻣﺪﺕ ﺯﻣﺎﻧﻴﮑﻪ ﺩﺭ ﺯﻧﺪﺍﻥ ﺑﻮﺩ
ﻋﺎﺷﻖ ﺩﺧﺘﺮ ﮐﻮﺭ ﺯﻧﺪﺍﻥ ﺑﺎﻥ ﺷﺪ ﻭ ﻧﺎﻣﻪ ﺍﻱ ﮐﻪ ﺍﻭ ﺑﺮﺍﻱ
ﺩﺧﺘﺮ ﺯﻧﺪﺍﻥ ﺑﺎﻥ ﻧﻮﺷﺖ ﻳﮑﻲ ﺍﺯ ﺯﻳﺒﺎﺗﺮﻳﻦ ﻧﺎﻣﻪ ﻫﺎﻱ
ﻋﺎﺷﻘﺎﻧﻪ ﺩﻧﻴﺎ ﻟﻘﺐ ﮔﺮﻓﺖ.
... ﻭ ﺩﺭ ﺭﻭﺯ ﭼﻬﺎﺭﺩﻩ ﻓﻮﺭﻳﻪ ﻣﺼﺎﺩﻑ ﺑﺎ ﺑﻴﺴﺖ ﻭ ﭘﻨﺞ
ﺑﻬﻤﻦ ﻣﺎﻩ ﻭﻟﻨﺘﺎﻳﻦ ﺑﻪ ﺩﺳﺘﻮﺭ ﻓﺮﻣﺎﻧﺮﻭﺍ ﺍﻋﺪﺍﻡ ﻣﻴﺸﻮﺩ ﻭ
ﺍﻳﻦ ﺭﻭﺯ ﺭﻭﺯ ﻭﻟﻨﺘﺎﻳﻦ ﺭﻭﺯ ﻋﺸﻖ ﻭ ﻣﻬﺮﻭﺭﺯﻱ ﻧﺎﻡ ﮔﺮﻓﺖ ..
ولنتاینتون مبارک ❤


Hossein
ساعت11:48---25 دی 1393
قشنگ بود

محمدرضا
ساعت12:50---22 دی 1393
بیا اینم گرمای دستانم

saeedsingle
ساعت3:34---11 دی 1393
دلتنگی یعنی فاصله ای که با هیچ بهانه ای پر نمی شود !
آپم


HOSSEIN
ساعت3:24---7 دی 1393
اینم ادرس وبه جدیدمم


saeedsingle
ساعت0:08---6 دی 1393
وای از خیال تو!
که وقتی می آید...
دلم را گرم می کند،
چایم را سرد.....

آپم


hossein
ساعت3:28---3 دی 1393
اپ کردم

saeedsingle
ساعت12:47---28 آذر 1393
مهم نیست هندونه ی شب یلدات شیرین نباشه
یا انارات ترش از آب دراد
یا کدو تنبلی که بار میذاری بیمزه بشه
یا چند تا از گردوهایی که می شکونی پوک باشه
مهم اینه که کسی داری که یلدا رو بهت تبریک بگه

آپم


شبنم. نبض احساس
ساعت10:05---24 آذر 1393
سلام عسل بی معرفتم کجایی آبجی گلی من دلم برات تنگ شده هووووم

گالری یک فنجان قهوه به طعم تلخ زندگی
ساعت3:07---20 آذر 1393
با سلام به شما دوستان و یاوران همیشگی یک فنجان قهوه به طعم تلخ زندگی
به اطلاع شما یاوران ما می رسانیم که گالری عکس سایت ما در حال تکمیل شدن هست
شما را دعوت به بازدید روند کار ساخت گالری عکس دعوت میکنم
تا با انتقادات و نظرات خود ما را راهنمایی کنید
ادرس: http://www.vignette.qoqnos-eshq.ir/
حدود 80 درصد کار تکمیل و ما بقی در حال تکمیل هست
از حضور و حمایت همیشگی شما خرسند هستیم
شما باعث زنده بودن یک فنجان قهوه به طعم تلخ زندگی هستید
با ارزوی سلامت برای دوستان گلم
موفق و پیروز

ویژگی این گالری عکس:
شما دوستان ما میتوانید بعد از اینکه عکس های خود را در قسمت نظرات
سایت گالری برای ما بفرستید تا در سایت قرار گیرد


saeedsingle
ساعت1:29---13 آذر 1393
در این زمانــــــــــــه هر مجنونی صدها لیلا دارد ،


هر شیرینی در قلبــــــــ♥ـــــــــش هزار فرهاد دارد



من همان لیلایـــــــــــــــــم که تنها مجنون


من تویــــــــــ♥ـــــــــــی،


تنها عشق و سرپناه من تویی


atefeh
ساعت17:44---12 آذر 1393
به سلامتیِ مردی که
تو سختی و رنجِ بیش اَ اندازه ی زندگی....
ن غُر غُر کرد ، ن داد و فریاد کرد
ن کسی رو ناراحت کرد ، ن سیگار کشید
ن مشروب خورد ، نَ و نَ و نَ و..........
فقط دندوناشو رو هم فشار داد ، سرشم گرفت
پایینُ بی صدا اشک ریخــــ...!!


hossein
ساعت13:40---12 آذر 1393
اره قشنگ بود .
پاسخ:فدااااااااااات


saeedsingle
ساعت18:48---5 آذر 1393
سخت بود فراموش کردن کسی که با اوهمه چیز و همه کس را فراموش می‌کردم!
پاسخ:دقیقا


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





[ چهار شنبه 5 آذر 1393برچسب:, ] [ 17:26 ] [ شیرین عسل ] [ ]